Hvorfor så hurtig?

brevkassespørgsmål

Hvorfor så hurtig?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 10 år 1 måned siden

Dette er dog ikke et spørgsmål, men måske noget i skulle tænke mere over!

Jeg var på 1:1 chatten en dag - god oplevelse, men en lille ting skulle "ødelægge" det hele! Den måde samtalen blev afsluttet på!
Den var ved at nærme sig 21 (Jeg havde ikke lagt mærke til at den var så mange)... Men da klokken er 20.54 sender rådgiveren den sidste besked om at der skal afsluttes nu og jeg når ikke engang at læse den inden rådgiveren har lukket samtalen ned... Og lige der sidder jeg at tænker " Mon den rådgiver havde meget tralvt med at komme hjem".. Og Det går mig stadig vildt meget på idag! At det skulle ødelægge samtalen! ( Ved godt I SKAL lukker ned kl 21, men kun man ikke gøre det lidt langsomere end rådgiveren gjorde det her)

- Hilsen en meget irriteret pige!

Svar:

Hej med dig

Mange tak for dit brev og feedback til vores chat. Det er rigtig vigtigt for os at høre din mening om det vi gør, også når vi ikke gør det godt nok.

Jeg kan kun undskylde den måde som din samtale blev afsluttet på. Vi er meget opmærksomme på at vores samtaler med unge bliver afsluttet på en god og positiv måde fordi vi ved at det er meget vigtigt og det lyder til at det ikke er sket her. Der kan være rigtig mange grunde til det fx teknik, misforståelser eller noget helt tredje, men jeg kan forsikre dig om at det ikke var fordi rådgiveren skulle skynde sig hjem. Vi bliver alle til chatten lukker.

Jeg håber du kan lægge den dårlige afslutning fra dig, så du kan finde tilbage til den gode oplevelse det var at snakke med rådgiveren indtil I skulle sige farvel. Du skal vide at vi sætter pris på din ærlighed og at vi vil bruge den til at blive endnu bedre rådgivere fremover.

Venlig hilsen Marianne - koordinator i Cyberhus