hvorfor får jeg intet svar?

brevkassespørgsmål

hvorfor får jeg intet svar?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

jeg stillede et spørgsmål til brevkassen om voldtægt, som hed "voldtægt? seksuelt overgreb? kærester!!" men har intet svar fået i over 20 dage nu. jeg har brug for et svar på det... tak på forhånd

Svar:

Hej med dig

Du har fået svar, men vi har flyttet dit spørgsmål til brevkassen "Når det gør ondt inderst inde". Vi flytter nogle gange spørgsmål, hvis vi tænker at de passer bedre i en brevkasse fremfor en anden. Jeg håber du kan bruge svaret.

Venlig hilsen Marianne