Hvordan tager man det første skridt

brevkassespørgsmål

Hvordan tager man det første skridt

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej:) Jeg var til en fest nytårsaften og mødte en fantastisk pige, som jeg ikke kendte. Vi havde en virkelig god kemi. Min ven sagde, at pigen var meget genert og ville gerne kysse mig, men ikke bare var for genert. Jeg havde dog det samme problem. Selvom jeg vidste, at hun var lun på mig, vidste jeg ikke hvordan jeg skulle tage det første skridt... Så mit første spørgsmål er, hvordan tager man det første skridt. Og ikke noget med bare gå hen og kysse hende ude i det blå., men mere at skabe stemning til det. Mit andet spørgsmål er om hvordan jeg skal invitere hende ud. Har nemlig hendes facebook. Hilsen 16 årig dreng:)

Svar:

Hej med dig

Jeg har sendt dit spørgsmål over til brevkassen "Klar, parat, teenageliv", fordi den her brevkasse handler mere om hvordan Cyberhus fungerer.

Du kan finde svar der, inden for maks 10 dage.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus