Hvordan sletter jeg profil-billede

brevkassespørgsmål

Hvordan sletter jeg profil-billede

brevkassespørgsmål af
Anonym
Oprettet 15 år 1 måned siden

jeg vil meget gerne vide hvordan man sletter et billede min datter har på arto

Svar:

Svar

Kære mor til datter med billede på arto

Hvis du vil have slettet et billede som din datter har på hjemmesiden arto.dk kan du bede din datter om at logge på sin arto-profil og sammen kan I kigge hendes profil og billeder igennem.

Der må du fortælle hende, hvilke billeder du syntes der er okay hun viser på internettet - og hvilke billeder du ikke syntes hun skal vise. Derefter skal du bede hende slette de sidstnævnte billeder.

Hvis det er billeder som andre har lagt op af din datter på deres profiler, kan I kontakte Artos supportere direkte fra hjemmesiden og få dem til at hjælpe jer.

I kan også få besøg af Cyberhus´ skoletjenste som tager på skolebesøg og fortæller børn, unge og forældre om internettet. Vi kan evt. komme ud til en forældreaften på din datters skole og give gode råd og skabe dialog om unges brug af nettet.

Kontakt anni@cyberhus.dk hvis du er interesseret.

Held og lykke med det...

De bedste hilsner

Anni Marquard
Cyberhus

Held og lykke med det.

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål