Hvordan kan man komme ind i huset???

brevkassespørgsmål

Hvordan kan man komme ind i huset???

brevkassespørgsmål af
Anonym
Oprettet 15 år 1 måned siden
Svar:

Hej

Du kan komme ind i huset ved at klikke på navigationen til højre - der er 2 muligheder:

1) Du kan klikke på billedet ''set ovenfra'' som er en 3D oversigt over alle de rum som du kan besøge i Cyberhus. Når du klikker på billedet kommer oversigten frem og du kan klikke dig videre til det rum som du gerne vil besøge.

Du kan også bruge den ''almindelige'' navigation under menuen hvor du klikker på teksten til det rum som du gerne vil besøge og dermed kommer direkte til rummet.

Vi arbejder stadig på det nye design og der vil selvfølgelig også blive mulighed for at komme ind i Cyberhus ved at klikke på selve huset lige som på det gamle design. Det kommer på meget snart.

Håber du finder ind - ellers skrive gerne igen :-)

De bedste hilsner

Anni M.
Cyberhus