Hvordan får man svaret tilsendt?

brevkassespørgsmål

Hvordan får man svaret tilsendt?

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hej Cyberhus. Jeg undre mig over hvordan man får svar tilbage?

Svar:

Hej med dig..

Når du skriver til vores brevkasser, får du mulighed for at skrive din email og så får du en automail og et link til svaret.

Din email er ikke synlig for nogen herinde, og den bliver ikke synlig for andre. Det hele foregår automatisk. En lille ekstra bonus når du skriver din email, er, at du også modtager et link til et spørgeskema, hvor du kan fortælle din mening om det svar du har modtaget.

På den måde hjælper du os med at blive bedre.:)

hvis du ikke skriver din mailadresse, så skal du selv holde øje med hvornår dit spørgsmål bliver synligt inde i den brevkasse du har skrevet til. Og du vil så kunne genkende det på den titel du vælger at bruge til dit spørgsmål.

Fra du skriver ind og til der kommer et svar går der maks 10 dage.

Håber det giver mening for dig.

Venlig hilsen

Erroll - Cyberhus