Hvor mit svar
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
har skrevet til "spørg lægen" Omkring nogle smerter, og der er aldrig kommet svar? Det hedder noget med uforklarelige smerter, kan du se det? Og hvorfor det ikke svaret på?

Svar:
Hej med dig
Alle der skriver til brevkassen får et svar tilbage, så det er helt sikkert et sted. Jeg bliver dog nødt til at vide lidt mere præcist hvornår du har sendt spørgsmålet ind, er det fx et år, en måned eller en uge siden at du skrev her ind? Hvis du kan komme tidspunktet lidt nærmere, bliver det nemlig lidt nemmere for os at finde dit spørgsmål. Derudover vil det også hjælpe hvis du kan komme lidt nærmere, hvad spørgsmålet hed?
De bedste hilsner Maria