Hvor er de?
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej. Jeg synes det er lidt ærligt at Gråspurv & Felicia ikke skriver så meget herinden mere. Jeg synes det er lang tid siden de sidst har skrevet deres indlæg, deres egen historie. Det synes jeg er lidt synd. Fordi at de hjælper mig på en måde. Altså på den måde som de har det svært ved. Hvis du forstår. Så jeg savner dem faktisk her inden på cyberhus. Er det ikke totalt lang tid siden at de har skrevet noget. VenligHilsen Emilie.

Svar:
Hej Emilie,
Du skriver at Felicias og Gråspurvs indlæg på Cyberhus har hjulpet dig på en måde. Det kan jeg godt forstå. De er rigtig gode til at fortælle om deres egne erfaringer, og til at komme med råd til jer andre unge.
De skriver stadig på Cyberhus.dk. Måske ikke så meget som de har gjort. Sådan vil det være. Cyberhus er et sted hvor man i perioder kommer meget og i andre perioder kommer lidt. En dag stopper man måske helt med at komme.
Jeg tænker det handler om hvordan man har det med sig selv og hvad der sker i ens liv. Nogle gange har man meget brug for at dele sine erfaringer med mange her på nettet, andre gange mest brug for at dele sine erfaringer med en god ven helt privat. Det kan også ske det, at man måske får nye vaner, nye venner eller nye steder som betyder mere.
Jeg håber du stadig kan finde gode råd og indlæg på Cyberhus fra unge, som vil give mening for dig når du har brug for det :-)
De bedste hilsner fra,
Anni M.
Cyberhus