Hjælp til formidling - pige i ble
brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Hej brevkasse.
Jeg har læst et indlæg under overskriften "BRUGER.. BLE.. :$" oprettet 04.08.2013.
Ang. En pige på 23 år, som bruger ble mv. Og som gerne kunne tænke sig en caretaker.
Jeg er en single fyr, som er vild med at være caretaker og alt det med bleer.
Er det muligt at i kan hjælpe med formidling af min e-mail (email slettet) til hende, hvis hun har angivet den dengang, så ville det være dejligt.
Så er hun velkommen til og skrive, hvis hun stadig søger caretaker (evt. Kæreste).
Vil være en stor hjælp.
På forhånd tak

Svar:
Hej med dig
Det er dejligt at høre at du læser vores indlæg og at de på en eller anden måde kan vække en interesse i dig. Jeg bliver dog nødt til at fortælle dig at vi i Cyberhus ikke formidler kontakt mellem de unge der skriver herind. Det har vi valgt ikke at gøre, dels for at passe på jer alle hver især og fordi Cyberhus er et 100% anonymt sted, hvor man kan fortælle om det der fylder allermest uden at skulle frygte at blive genkendt.
Jeg håber du kan finde en med lignende interesser på et andet forum, hvor det er muligt at dele kontakter.
Venlig hilsen Marianne - koordinator på Cyberhus