Hjemmesiden
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej . . Jeg vil gøre høre om der er noget galt med cyberhus hjemmeside. Når man er på den så er den rigtig langsom . Og den siger meget At siden ikke er der, når man trykker på de forskellige ting , eller kommenter noget ? Kh Felicia .

Svar:
Hej Felicia,
Dejligt du bliver ved med at give os feedback. Vi er godt klar over, at siden til tider kan være meget langsom, og vi er derfor også ved at skifte til en anden server. Så håber vi hurtigheden kommer på plads igen.
Vedr. sider der ikke er der eller sender fejlbeskeder, så må du gerne sende mig et par eksemper, for det er i hvertfald ikke meningen at du skal komme ind på sider som er forsvundet eller links der ikke virker. Har du mulighed for det ?
Forøvrigt skal vi i gang med at udforme en cyberhus 3.0 - måske du har lyst til at være med til at give ideer og komme med feedback på det nye site? Du plejer jo at have mange komme kommentarer. Hvis du gerne vil være med kan du tilmelde dig gennem CfDP (vores voksensite) her på siden
Beklager de tekniske udfordringer - og håber vi snart kan vende tilbage med en toptunet og hurtiggående hjemmeside :)
Bedste hilsner til dig herfra,
Anni M.
Cyberhus