Hjæææææælp!!!!

brevkassespørgsmål

Hjæææææælp!!!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Jeg skal i 8 om et par måneder og bliver 15 om et halvt år. Jeg synes det er pinligt, at gå i bad med de andre i idræts timerne, fordi min pik kun er 7 i slap, mens nogle af de andres er 12-13 i slap. Hvad kan jeg gøre for at få en støre penis??

Svar:

Hej med dig

Den her brevkasse handler om hvordan Cyberhus fungerer og derfor har jeg sendt dit spørgsmål over til brevkassen "sex, lyst og erotik", ford jeg tror du får det bedste svar der.

Og du kan finde dit svar der, inden for maks 10 dage

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus