habbo

brevkassespørgsmål

habbo

brevkassespørgsmål af
Anonym

hej hvorfor er det at cyberhus kommer til habbo hilsen lolo.hansen fra habbo

Svar:

Hejsa

Vi kommer på besøg i habbo-bussen en gang imellem for at chatte med dig og andre børn/unge som har en profil på habbo.

Det er for at give dig og andre mulighed for at chatte med en voksen fra Cyberhus om forskellige emner - f.eks. hvordan du kan være en god online ven, hvordan du kan passe på dig selv når du er online :-)

Lige nu er det David fra Cyberhus som besøger bussen...

Håber det var svar nok på dit spørgsmål - ellers skriv gerne igen - eller fang David i habbo-bussen til en chat :-)

De bedste hilsner

Anni M.
Cyberhus