Glæde

brevkassespørgsmål

Glæde

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Jeg ville bare høre om i ikke kunne lave et forum hvor man kunne dele sine glæder. Personligt synes jeg nemlig medierne og så meget andet, bare sætter fokus på alt det dårlige! Der hvor man kunne sige "Ohh YES jeg har lige fået en ny cykel" eller " Jeg har lige scoret den lækreste pige/dreng på hele skolen". Så bare en ide.... Hvis i brugte den ville jeg blive super glad:D

Svar:

Hejsa

Det er da bare en fantastisk god ide. Den er grebet med det samme :-)

Kig forbi debatten lidt senere i dag og du vil finde den nye tråd om glæde oprettet - og måske du vil være den første som skriver om hvad der gør dig glad ?

Du har nemmelig helt ret i at medierne alt for tit har fokus på det negative - så lad os få sat noget blæst på glæden :-)

De bedste hilsner - og tak for en super god ide...

Anni M.
Cyberhus