Frivillig
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Anni. Jeg ville bare lige spøre om jeg kan få Frivillige Arbejde Som Rådgiver her på Cyberhus.dk. Jeg elsker at rådgive børn & unge vis de har problemer og har ikke altid selv haft det for godt. Men Cyberhus ser ud til at være en god og spænende hjemmeside for børn og unge.

Svar:
Hej
Tak for din ros - og fordi du vil være med til at hjælpe andre børn og unge :-)
Hvis du gerne vil være frivillig på Cyberhus kan du blive CyberAktiv - det er et team af frivillige børn og unge som er under 18 år.
De CyberAktive skriver anmeldelser, tekster og debatter sammen med de vejledere som er tilknytte de enkelte rum i Cyberhus og sammen med andre børn og unge på cyberhus.dk.
Du kan ikke blive frivillig rådgiver på Cyberhus. Alle de som rådgiver børn og unge på Cyberhus i chattten og brevkassen er alle over 20 år og har alle en baggrund som socialrådgiver, psykologer, lærere, pædagogere eller er i gang med en uddannelse som sådan.
Hvis du har fået lyst til at blive CyberAktiv kan du skrive til mig igen og vi kan aftale hvordan du kommer i gang på Cyberhus :-)
Debedstehilsner
Anni M.
Cyberhus
PS.: Når du er under 15 år skal dine forældre eller væge sige okay for at du er aktiv sammen med os her på Cyberhus.