Foredrag.

brevkassespørgsmål

Foredrag.

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hejza hvorfor holder cyberhus ikke sådan nogen foredrag. Hvor det er unge mennesker, som fortæller noget om hvor de fortæller om de problemer de kæmper med måske selvskade, psykiske sygedom eller noget helt andet. Det kunne bare være fedt, så ville jeg gerne komme og høre det. Sommerhilsen Mathilde.

Svar:

Hej Mathilde,

Det er en god ide, at lade unge som selv har prøvet forskellige problemstillinger, tage ud på skoler og fortælle om de problemer som de har kæmpet med.

Det er ganske rigtigt ikke et tilbud vi har lige nu i Cyberhus, men helt sikkert noget vi bør overveje. Vi tager din ide med i vores tanker - og ser om der kommer de rigtige ressourcer til din ide.

De bedste sommerhilsner herfra,

Anni M.:-)