flere quizzer og spil <3
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
jeg elsker at i har lavet en quiz og det er godt layout, jeg håber at der senere vil komme små spil og flere quizzer så der bliver lidt mere ´farve´på siden. man kan godt blive træt af at læse hele tiden

Svar:
Hej med dig
Fedt at du kan lide at vores quiz, og jeg kan sagtens forstå det her med at man godt kan blive lidt træt af at skulle læse hele tiden. Der er MEGET tekst på vores side.
I første omgang går vi med tanken om at starte op med nogle afstemninger på siden om nogle af de ting som fylder meget i brevkasse eller chat for tiden. Det skulle gerne komme i løbet af foråret.
Men det kan også sagtens være at flere quizzer eller spil skal på siden i løbet af året. Det er i hvert fald noget vi vil tage med i vores overvejelser, så mange tak for din idé.
Mange hilsner
Niels-Christian