Fejl

brevkassespørgsmål

Fejl

brevkassespørgsmål af
Mads
16 år
Oprettet 7 år 7 måneder siden

Hej.

Jeg var ved at indsende et spørgsmål til brevkassen "spørglægen" og der skrev den "The spamfilter installed on this site is currently unavailable. Per site policy, we are unable to accept new submissions until that problem is resolved. Please try resubmitting the form in a couple of minutes."

Svar:

Hej med dig

Godt du skriver når du støder på sådan en fejl her. Det er ikke lige en vi har oplevet før, men jeg sender den videre til vores support, så det kan blive rettet til.

Mange hilsner
Niels-Christian