farfar døde for 9 år siden

brevkassespørgsmål

farfar døde for 9 år siden

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hej! min farfar døde pludseligt da jeg var 7 år. han havde været syg i mange år, men ikke noget der blev lagt mærke til, da ham ikke så sådan ud (udover han sad i kørestol). her 9 år efter, er det som om sorgen stadig er der. Jeg er meget bange for at mine øvrige besteforældre skal dø, at mine forældre skal eller at mine søskende skal dø. Nogen gange kan jeg bryde helt samen et fremmed sted, hvis jeg hører i radion at en er død eks. i en traffikulykke, og tro det er noget fra min familie, der er død.. hvordan kommer jeg vidre med den sorg? eller kan jeg få noget hjælp? Hilsen Kristina..

Svar:

Hej Kristina,

Tak for dit spørgsmål.

Det er Charlotte i brevkassen '' At miste og sorger der følger med...'' som normalt svarer på spørgsmål omkring sorg.

Hun har ferie i denne uge, og jeg sender derfor dit spørgsmål videre til brevkassen ''Når det gør ondt inderste inde...''. Her finder du et svar indenfor de næste 7 dage :-)

De bedste hilsner,

Anni M.
Cyberhus