Er i flyttet???

brevkassespørgsmål

Er i flyttet???

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Cykler dagligt forbi jeres lokaler i Århus. Har lagt mærke til at jeres skilte er forsvundet fra fasaden. Men hvorfor nu lige det, er I flyttet eller hva for dælen er det da så lige der at i har gang i???

Svar:

Hej Anonym

Rart at høre der er nogen der holder lidt øje med os :) Og du har helt ret. Vi er flyttet 300 meter om på den anden side af gården så vi nu bor i Vester Port i stedet for Vester Allé....så bare rolig, vi er her endnu :).

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål