er det muligt

brevkassespørgsmål

er det muligt

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

Kære Anni. Først lidt ros til denne hjemmeside, den er virkelig god! :) så vil jeg lige høre dig om en ting ... der er en pige der har skrevet noget her inde, hvor jeg kan se at jeg er i præcis den samme situation som hende! og jeg har noget jeg virkelig virkelig gerne vil spørge hende om, er det muligt???? .. knus JH.

Svar:

Kære JH,

Tak for din ros - jeg er meget glad for at du kan bruge Cyberhus og syntes det er en god hjemmeside :-)

Som jeg forstår dit spørgsmål, vil du gerne i personlig kontakt med den anden pige, og vil vide om vi kan hjælpe dig med det?

Cyberhus er bygget op omkring anonymitet. Det vil sige, at dem som skriver herinde er anonyme, både i forhold til andre brugere og i forhold til os som arbejder her. Derfor kan jeg ikke hjælpe med at vidersende en personlig besked fra dig til en anden person via f.eks. mail eller telefonbesked.

Men jeg vil anbefale dig, at skrive til hende via de anonyme muligheder som Cyberhus tilbyder. Hvis det du har læst er et indlæg i en debat eller i ''Skriv din historie'', er der mulighed for at du kan skrive en kommentar og dermed komme i dialog hende.

Håber det var svar på dit spørgsmål, ellers skriv gerne til mig igen :-)

De bedste hilsner,

Anni M.
Cyberhus