Emne uge(Avis)
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej.
Jeg går i en 7. klasse og vi har emne uge.
Vi skal lave en avis, og derflor vil jeg gerne spørge dig om en ting.
Hvad synes du om at den sociale kontakt bliver erstattet med internettet? - Skriv venligst en god ting ved internettet og en dårlig ting.
Håber du vil svare.
Hilsen Stephanie

Svar:
Hej Stephanie
Jeg tror aldrig at den sociale kontakt bliver erstattet af internettet - det er vi mennesker alt for sociale til :-)
Nettet kan ikke stå alene. Vi mennesker ønsker at mødes ansigt til ansigt - le, grine, græde, feste, synge, danse og mærke andre levende sjæle på godt og ondt.
Gode ting ved nettet er at vi nemt kan komme i kontakt med andre vi holder af - og at vi nemt kan finde de informationer vi har brug for.
Dårlig ting ved nettet er, at vi kommer til at hænge for meget på nettet og ikke er til stede irl - og at der er for mange ''fake'' informationer. Så husk at være kritisk :-)
God fornøjelse med din opgave...
/ Anni M.
Cyberhus /