drupal driver mig til vandvid
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
jeg har prøvet alt ALT for at lave en side men alt gik fejl. Kan du ikke få IT eksperten her til og lave en video om hvordan man gør det fra starten og en manual med billeder så amn ved man er det rigtie sted hvordan man får den danske oversættelse hvad for nogle programer man skal ha. kom nu jeg sider dag og nat og prøver og prøver og prøver og prøver og prøver jeg har ikke sovet i nat jeg har søgt alt om drupal fundet mange mange film om det og har spurt om det på drupaldanmark.dk og sådan noget. Ingenting virker så mit eneste ønske er en DANSK forklaring i en film/video der forklare alt der er at vide om den så tager 2 timer den film/videoville jeg se den. på forhånd tak p.s. det er mig drengen på 14 år der skrev til dig de 3 gange der den første hed siden? så skrev jeg mange tak men og så skrev jeg den siste mig igen

Svar:
Hej dreng 14 år
Jeg kan læse at du virkelig har prøvet ALT for at få lavet din hjemmeside i Drupal. Det er et stort og krævende program at arbejde med, så jeg kan godt forstå du har måtte arbejde hårdt for at finde ud af at bruge det  :-)
Som jeg før har skrevet til dig, vil jeg anbefale dig at starte med et mindre program end Drupal. Drupal er udfordrende at arbejde med, selv for vores nørdede it-medarbejdere i Cyberhus.
Vi har ikke lige nu ressoucer til at lave en dansk brugermanual til Drupal. Men jeg syntes du skal spørge folkene på drupaldanmark.dk om de kan hjælpe dig. Måske har de allerede en manual eller måske de kan hjælpe dig med hvordan du kommer i gang ?
De bedste IT-hilsner
Anni M.
Cyberhus