Det virker altså ikke
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
når jeg skriver i debatten så skriver jeg altid min email fordi jeg godt vil have mail hvis nogen som svarer. Men jeg får aldrig email selvom der er kommet nye svar. Jeg skriver at jeg vil have "alle svar" og ikke kun til min kommentar. Hvorfor virker det ik? de kommer heller ik engang i spam. Og hvorfor åbner den ligepluslig i et nyt vindue når man vil skrive en spørgsmål til jer i brevkassen? ret forvirrende :(

Svar:
Hej
Tak fordi du har skrevet til mig om de ting på sitet som ikke virker, så vi forhåbenligt kan få det til at virke igen :-)
Der var en fejl i koden, der gjorde at et nyt vindue poppede op i explorer, når man ville skrive ind til brevkasserne. Er nu rettet.
Ang. svar i debatten, ser det ud til at der er en fejl i vores debatmodul, som gør at der ikke sendes mails ud til anonyme brugere. Vi forsøger, at opdatere modulet, og ser om det løser problemet. Der kan godt gå et par uger inden det virker.
Sig endelig til hvis der er andet på Cyberhus.dk der ikke virker som forventet - og god sommer til dig :-)
Bedste hilsner,
Anni M.
Cyberhus