Det er altså skide irriterende

brevkassespørgsmål

Det er altså skide irriterende

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 14 år 1 måned siden

at man ikke kan læse på cyberhus mens at man venter på at chatten bliver ledig fordi man kan jo slet ikke holde øje med det og så bliver den bare ledig uden at man opdager det. ku i ik ændrer det hva?

Svar:

Tak for spørgsmålet.

Det er en rigtig god ide, og du er ikke den første som spørger os. Vi vil rigtig gerne lave ''chatsignalet'' så man altid kan se om chatten er ledig eller ej, uanset hvor på cyberhus.dk man læser.

Det kræver dog en del penge og tid at udvikle en sådan funktion. Vi håber på, at få både pengene og tiden til det i løbet af i år :-)

Bedste hilsner,

Anni M.
Cyberhus