dagbog på cyberhus
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej Anni. Det er ikke det samme at man kan skrive det inden i fortæl din historie. For der skal man skrive hvordan det hele er. Det kunne være sådan en, dagbog. Hvor man kunne skrive, hvad man have oplevet den dag.. På måde godt og ondt. & så skulle det være sådan at nogle kommenteret, hvis man have brug for det. eller bare skrive alle ens tanker ned som ikke behøves at være noget med "fortæl din historie" Knus Sille.

Svar:
Hej Sille
Jeg kan godt forstå hvad du mener med at kunne skrive dagbog i stedet for at skrive i ''fortæl din historie''.
Det lyder som en rigtig god ide som jeg vil vende med de andre i cyberhus-teamet når vi alle er tilbage fra ferie i august.  Så vil vi se på mulighederne for at oprette en sådan funktion på Cyberhus.
Det er dog ikke sikkert det kan lade sig gøre - men holde øje med siden og se hvad vi komme frem til i sensommeren :-)
Sommerhilsner
Anni M.
Cyberhus