cyberskole

brevkassespørgsmål

cyberskole

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

hey anni

hvorfor kan man ikke komme ind på cyberskole.dk mere det er skide irriterende jeg ville gerne ind og lave nogen flere sider der inde..

med venlig hilsen nicolaj (mcnico)

Svar:

Hej Nicolaj - mcnico

Cyberskolen og Cyberhus er ved at få lavet nyt design og nye muligheder. Derfor kan du ikke komme ind på Cyberskolen.

Men jeg kan hjælpe dig med at få oprettet en ny side på det nye Cyberhus.dk som kommer op her til januar?

Jeg kan også hjælpe dig med at få overflyttet de ting du har lavet på cyberskole.dk så de ikke går tabt?

Skal vi gøre det ?

Skriv til mig her i brevkasen eller direkte på anni@cyberhus.dk så jeg kan hjælpe dig :-)

Det kan også være vi snart skal en tur forbi Kolding igen - og hilse på dig og de andre ?

Grib en hilsen herfra mig og de andre på Cyberhus :-)

Anni