Cyberhus er blevet sååååååååå langsom

brevkassespørgsmål

Cyberhus er blevet sååååååååå langsom

brevkassespørgsmål af
Anonym

helt seriøst efter i lavede alt det der med forsiden hvor der er flash eller hvad det nu hedder så er cyberhus altså blevet VILDT langsom!!! Det er så møg hamrende irriterende og pisse belastende. Hvorfor er det blevet så langsom? Det er lige meget hvems computerer jeg bruger så er det vildt langsom. Også lige meget hvorfor nogen browser jeg bruger. Hjemme så bruger jeg kun chrome, men min veninde bruger firefox og der er den også mega meget langsom. HVORFOR?

Svar:

Hej,

Ja, du har helt ret. Cyberhus.dk er i øjeblikket langsom og vi er godt klar over det må være irriterende for jer brugere. Det er ikke flash'en som er problemet, men vores servers samspil med hjemmesiden.

Du skal vide, at der lige nu knokles på at finde en løsning - og jeg håber du snarest vil finde Cyberhus.dk tilbage på det hurtige spor igen.

Jeg beklager - og håber inderligt at problemerne snarest er over.

De bedste hilsner,

Anni M.
Cyberhus