cyberaktiv online ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
Jeg beundre virkelig de cyberAktive, og ville meget gerne værre med, men mit problem er at jeg bor i Odense. Så jeg vil gerne vide om jeg skal komme til København eller Århus, eller om jeg bare kan sidde og lave det fra min egen computer?

Svar:
Hej T.
Tak for din hilsen - og fordi du gerne vil være med på cyberhus-teamet :-)
Vi har 2 hold frivillige - dem som er under 18 år (CyberAktive) og dem som er + 18 år. Derfor har jeg brug for at vide hvor gl. du er?
Vi har mange frivillige rundt i hele landet, og der vil også være mulighed for at du kan arbejde hjemmefra. Men det afhænger lidt af hvad du gerne vil arbejde med/ skrive om på cyberhus - og hvor gl. du er :-)
Vi har flere frivillige på fyn - skriv igen til anni@cyberhus.dk hvis du stadig er interesseret.
De bedste hilsner
Anni M.
Cyberhus