Chatten
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej, jeg har været herinde for at gå på chatten de sidste par dage, men der er altid optaget! mit problem er ikke særligt "stort", det er ikke sådan, at jeg ligefrem har det dårligt, men det plager mig meget, og egentligt kunne jeg jo godt bare skrive det i en af brevkasserne.. men hvis nogen fra min skole ser det, så vil min situation være alt for let at genkende. hvornår er der færrest på chatten?

Svar:
Hej pige 13 år
Jeg kan ikke sige dig helt præcist hvornår det er nemmest at logge på chatten da det er meget forskelligt hvor travlt der er i chatten.
Men som regel er der altid optaget lige når vi åbner kl. 15.
Måske omkring kl. 18 er et godt tidspunkt hvis du har mulighed for at logge på der - der skal mange børn og unge nemlig spise og så er der ikke så travlt på chatten :-)
Du skal også vide, at hvis du skriver i brevkassen, så sørger vi for at dit svar bliver anonymt.
De bedste hilsner - og jeg håber meget du kommer igennem til rådgiverne i chatten :-)
Anni M.
Cyberhus