Chatten :-)
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej :-) Måske er det her et dumt spørgsmål, men håber da at i vil svare mig på det. Hvor har I lavet chatten om ? Jeg synes det er meget anderledes en jeres gamle chat. Jeg har været på jeres nyt chat og den var også helt okay, savner bare den gamle lidt :-) Udover det så tak fordi I er der for mig og alle andre unge. Hej Hej.

Svar:
Hej med dig..
Du har helt ret.. den er meget anderledes og vi skal også lige vende os til den :). Og jeg kan sagtens følge dig i, at man lidt savner den gamle chat.
Jeg tror meget det er fordi man var vant til den, farverne og at den var ret enkel i det. Og så er det nye altid lidt underligt. Jeg håber du efter et par gange, også kan li den og føler dig tryg ved.
Grunden til at vi er skiftet er, at den her chat er en vi selv har lavet helt fra bunden. Det har en masse fordele, for eksempel kan vi nemmere ændre ting, forbedre ting og lave det lige som vi vil have det.
Den er ikke helt færdig endnu og der vil være små ting her og der, som vil blive bedre og forhåbentlig synes du og andre unge også det.
Og dejligt at høre du kan bruge os.:)
Kan du have en dejlig dag og tak for din respons..
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus