Chatten
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hey synes i skal lave sådan en chat med kø ligesom børns vilkår har. for så står man i kø og det er bedre. for så for man lov til at tale med en rådgiver efter tur. Hilsen Cille.

Svar:
Hej Cille,
Tak for din ide om at oprette en slags kø-kultur :-)
Vi har dog helt bevist valgt, at det ikke skal være muligt at stille sig i kø til chatten på Cyberhus. En samtale i chatten kan vare fra 1 minut til over 1 time. Det betyder, at du i værste tilfælde ville kunne komme til at stå i kø op til en time.
Vi tror muligheden for at ''stå i kø'', kan give børn og unge flere skuffelser end fordele. F.eks. hvis du kan se, at du er den næste i køen, men alligevel kommer til at ''hænge'' i en kø mere end en time for at vente på en samtale.
Vi har istedet for en kø-funktion, forsøgt at lave en hjemmeside, hvor der er mange andre muligheder for rådgivning og aktiviteter mens der ventes på grønt lys i chatten.
Håber du kan bruge mit svar ?
Bedste hilsner herfra,
Anni M.
Cyberhus