Chatrådgivning
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
I har ALDRIG tid i chatten har været på cyberhus uafbrudt i en hel uge for at komme til at snakke med nogen i den åndsvage chat .. ! jeg er super deprimeret og gider sku ærlig talt ikke forsøge mere , i skal bare vide at jeg har skåret i mig selv og er så tæt på selvmord lige nu . ! og hver gang jeg kommer her for at få hjælp er der intet fordi i altiiid er optaget , altså har i kun en på chatten !

Svar:
Hej,
Der er næsten altid travlt på chatten. Men du har været uheldig hvis du hele ugen har forsøgt at komme igennem til chatten uden held. Vi har flere frivillige på vagt af gangen og flere linier åben hele tiden.
Vi har åben igen her i dag fredag fra kl. 13 - og jeg håber det lykkes dig at komme igennem til os !
Du skriver du er tæt på selvmord. Derfor vil jeg opfordre dig til at ringe til Livsliniens Telefonrådgivning. De har åbent alle dage mellem 11-23. Når du ringer til Livslinien på 70 201 201, er du helt anonym. På livslinen sidder der nogle voksne rådgivere som er gode at tale med - om alt.
Det er godt du forsøger at komme igennem til os - og du har lyst til at tale med nogle andre om hvordan du har det. Jeg håber meget du kommer igennem til os eller Livslinien.
De bedste hilsner til dig herfra,
Anni M.
Cyberhus