Chat mere
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Kunne i ik lave en så man kunne chatte 1v1 børn altså så hvis der er en dreng på 12 og en pige på 12-14 kunne skrive sammen eller sådan noget håber i forstår

Svar:
Hej med dig
Jeg kan sagtens forstå hvad du mener og jeg kan fortælle dig at der er mange der godt kunne tænke sig sådan en chat på Cyberhus.
Det er desværre ikke noget vi kan lave fordi vi ikke vil kunne sikre trygheden for brugerne i sådan en chat. I en chat hvor I unge er alene med hinanden vil det være alt for let for eksempelvis en voksen at udgive sig for at være ung og så skrive en masse ting som vi ikke vil have på Cyberhus.
Derfor bliver der nødt til at være en voksen rådgiver fra Cyberhus ialle vores chats. Det bedste vi kan tilbyde er at du kan bruge gruppechatten hvor du kan snakke med andre unge, men hvor der også samtidig er en rådgiver til sitede til at sikre at alle er trygge og at ingen bliver udsat for noget de ikke vil bryde sig om.
Mange hilsner
Niels-Christian