Chat
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej.
Jeg har flere gang prøvet at logge på jeres chat, men når jeg trykker på chatten, kommer der bare en helt hvid side frem. Jeg synes det er rigtig øv, da jeg jeg savner at bruge chatten :-( Hvad tror i der er galt?

Svar:
Hej med dig..
Det lyder helt sikkert som en dum oplevelse og sådan skal det heller ikke være. Det er ikke noget vi lige er stødt på før..men jeg vil rigtig gerne prøve at få det fikset, men jeg har brug for lige at spørge dig om noget..
Hvilken computer har du brugt, når du har oplevet det? Er det for eksempel en Mac? eller er den smartphone, tablet?
Er det en hel hvid side, hvor der ikke står noget som helst?
Og er det når du trykker på det grønne chatskilt?
Så snart je lige får det at vide, så kan jeg få snakket med teknikeren.:) Og tak fordi du får skrevet og fortalt om det, fordri du er nok ikke den eneste der så har oplevet det.
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus