Bruger på Cyberhus??
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej Anni! Jeg har et enkelt og nemt spørgsmål..? Hvorfor gør i ikek sådan at man kan lave en bruger. Altså ligesom at blive medlem af siden?? Hilsen Linette

Svar:
Hej Linette,
Tak for dit spørsmål :-)
Vi undersøger hele tiden mulighederne for at udvikle Cyberhus - sammen med jer børn og unge. For nogle år siden, da det blev meget populær at få en bruger på mange websites, spurgte vi derfor også en stor gruppe af børn og unge om vi også skulle lave det sådan at man kunne få en bruger på Cyberhus?
En stor overvægt at dem vi spurgte svarede, at der IKKE skulle være mulighed for at få en bruger på Cyberhus.dk,  da de syntes at det allervigtigste på Cyberhus netop er muligheden for at være anonym og bare ''hænge ud'' uden nogen ved hvem man er - fordi man tit har brug for at skrive om noget der er svært for én.
Derfor har vi valgt ikke at lave mulighed for at oprette en bruger på Cyberhus. Dog har vi lavet så det er muligt at blive ungebloggere. Her får man rent faktisk et login til Cyberhus så det bliver muligt at skrive sin egen blog, anmelde film m.m. - og på den måde komme ud med sine budskaber og komme i dialog med andre besøgende på cyberhus.
Hvis du har nogle gode argumenter for hvorfor man skal kunne være bruger på cyberhus.dk må du gerne skrive dem til mig, så kan vi jo prøve at spørge nogle flere børn/unge om hvad de syntes ? Det er snart lang tid siden vi sidst har spurgt nogle om lige det emne - og det vil være interessant om svarene stadig er de samme som sidst vi sprugte om emnet :-)
Bedste hilsner,
Anni M.
Cyberhus