Brevkassespørgsmål aldrig besvaret
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyberhus, jeg sendte et spørgsmål til teenage brevkassen i fredags, og det er desværre ikke blevet besvaret, hvilket er skuffende. Hvorfor er det ikke blev besvaret? Er det glemt eller er der bare meget lang ventetid på cyberhus? Håber i hvert fald snart det bliver besvaret. Håber I vil svare på det her.
Hav en dejlig aften.

Svar:
Hej Anonym
Det er møg irriterende at vente på det svar man bare så gerne vil have. Det kan jeg sagtens følge dig i, og vi gør hvad vi kan for at svare så hurtigt som muligt. Som der står på forsiden af brevkassen, og på den lille besked der popper op på skærmen når man har skrevet et spørgsmål, så har vi en tidsfrist på 10 dage til at svare. 10 dage kan være meget lang tid når man gerne vil have svar, men vi modtager rigtig mange spørgsmål hver dag og vi har desværre ikke rådgivere nok til at kunne svare med det samme på dem alle sammen.
Nu nævner du ikke hvad dit spørgsmål hedder, men jeg kan se at vi ikke har nogle ubesvarede spørgsmål liggende i teenagebrevkassen fra i fredags. Prøv lige og kigge forbi listen over de udgivede spørgsmål i teenagebrevkassen igen, og se om du måske har overset dit. Du kan se listen her
Hvis du ikke kan finde dit svar på listen, så skriv lige igen med en titel på spørgsmålet så vi kan finde det.
Mange hilsner
Niels-Christian