Brevkasserne
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Anni
Dette er ikke et spørgsmål. Nok nærmere en kommentar til brevkasserne. Jeg synes, at det her er en rigtig god hjemmeside med nogle gode brevkasser med nogle kompetente mennesker der besvarer brevene.
Jeg synes at det er rart at der er billeder og korte beskrivelser af dem man får svar fra. Når man skriver regner man så bare med af det er en af dem man skriver til der svarer, men på det sidste er der svar fra en virkar i næsten alle brevkasserne.
Hvis jeg fx havde et spørgsmål ang. kost, så ville jeg kigge i Else Maries brevkasse og se om hun har svaret på et lignende spørgsmål før og hvis jeg ikke kunne finde svar på mit spørgsmål og synes at hendes svar til andre ser gode ud, ville jeg sende mit spørgsmål til hende.
Hvis jeg så fik et svar fra en vikar ville jeg blive ret skuffet især hvis han skriver: "Det er godt at du har skrevet til mig". Jeg ville også blive skuffet/føle mig krænket hvis jeg skrev til Sasha og Mette og fik et svar fra en mand. Det er jo ikke det man beder om.
Jeg undrer mig under hvorfor der er vikar i ALLE brevkasserne. Det skal da heller ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke bryder mig om hans måde at svare på. Jeg synes, at svarene virker kolde, nedladende og arrogante.
Du behøver ikke at svare på mit brev. Jeg synes bare, at det er noget i skal tænke over på cyberhus.
MVH G

Svar:
Hej G.
Selvom om du skriver, at jeg ikke behøver at svare dig på dit brev, vil jeg gøre det alligevel fordi det er vigtigt for mig, at du oplever at jeg tager din tanker om Cyberhus alvorligt.
Jeg har anonymiseret navngivende personer i dit brev da vi aldrig oplyser personnavne i indlæg på Cyberhus.
Vi kan desværre ikke undgå, at bruge virkarer i de forskellige brevkasser fordi der nogle gange er orlov eller ferie blandt brevkasserådgiverne.
Når jeg læser det du skriver, kan jeg se at vi skal blive bedre til at fortælle hvornår der er en virkar i den enkelte brevkasse - og at det naturligvis skal fremgår på siden hvis der er en virkar som svarer på breve for en anden rådgiver.
Dit brev har skubbet til, at vi allerede i denne uge sørger for at vise vikarer med billede og tekst på brevkassesiderne.
Tak fordi du har taget dig tid til at skrive til mig - det er jeg glad for. Kun ved at få feedback fra dig og andre, som bruger Cyberhus, kan vi blive bedre. Tak :-)
De bedste hilsner
Anni M.
Cyberhus