Brevkasserådgiver ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej . Jeg vil gerne spørge ang brevkasserådgiver, man skal bare være 18 år for at blive det, ikke ? Men jeg tænkte på at hvis man bliver det, og man kommer over for sjælland, er det muligt og hvad skal der ske for at blive det ? MVH Laura.

Svar:
Hej Laura,
Hvis du har den rette erfaring/baggrund og er over 18 år har du mulighed for at blive brevkasserådgiver. Det gælder i hele landet.
Du kan skrive lidt om dig selv og din baggrund her på ''sign up'' siden. Du vil derefter blive kontaktet af en koordinator fra Cyberhus, der med udgangspunkt i dine erfaringer, vil tage en snak med dig om mulighederne for at blive frivillig.
Hvis du bliver godkendt som brevkasserådgiver vil der være forskellige former for oplæring og træning som du skal igennem sammen med koordinatoren.
Hvis du ikke har så meget erfaring og hvis du er meget ung, vil dine chancer for at blive brevkasserådgiver ikke være så store. Jeg vil i stedet anbefale dig f.eks. at blive ''ungeblogger'' i Cyberhus - og på den måde være med til at sætte forskellige emner til debat.
Håber det var svar på dine spørgsmål og de bedste hilsner herfra,
Anni M.
Cyberhus