Brevkassen
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Kære Cyberhus. Tak for en skøn og fantastik side! Men jeg har et spørgsmål angående brevkassen.. Hvordan kan det være, at jeg stadig ikke har fået svar.. Men over 8, som skrev efter mig har fået svar. Sidder I og vælger hvilket spørgsmål I vil besvare?? Eller hvordan foregår det? Det er i hvert fald ikke i rækkefølge. Det er ikke et surt opstød, men jeg undrer mig bare :) Det er nu stadig rart at I vil hjælpe.

Svar:
Hej med dig...
Tusind tak for roserne.. dejligt at høre.:)
Alle får svar i brevkasserne, men jeg kan godt forstå at det må være irriterende, hvis du oplever at nogle der har skrevet før dig får svar før dig... så godt du spørger.
Vi prøver at tage spørgsmålene i den rækkefølge de kommer ind, men sommetider kan der godt være lidt forskel på det. Det er fordi at, når den enkelte rådgiver går i gang med at besvare spørgsmål, så er nogle lidt hurtigere end andre og sommetider har den enkelte rådgiver brug for at tænke sig godt om, inden den person svarer.. og så går der et par ekstra dage. Måske er det det der er sket.
Vi vil gerne svare alle inden for maks 10 dage, så derfor håber jeg også du får svar inden for de 10 dage. Hvis der er sket et eller andet og du ikke har fået dit svar til tiden, så skriv lige igen og skriv hvad dit spørgsmål hedder, så vil jeg tjekke op på det med det samme.
kan du have det godt.
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus