Brevkassen
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
I nogle af brevkasserne står der hvad dem som sidder der, er uddannet til. Kan i ikke lave det i resten af brevkasserne. For det ville være meget rart og vide.. hilsen kathrine

Svar:
Hej med dig..
Jeg synes du har fat i noget der og jeg er meget enig. Det ville være rart at vide hvilken baggrund de forskellige har i brevkasserne, måske kan det også gøre en lidt mere tryg, når man modtager sit svar.
Problemet er, at hvis der skal stå ud fra den enkelte, hvad han/hun er uddannet som eller studerer, kan det blive en pokkers masse skrift. Specielt ved de store brevkasser.
Men jeg har lige snakket med min kollega og vi er blevet enige om at prøve at skrive det på en måde som fungerer lidt bedre. Så må du lige prøve at se om du synes det er okay. Det kommer op i løbet af dagen.
Så tak for hjælpen og det er super at du kommer med gode ideer til hvordan vi kan gøre Cyberhus.dk bedre.:)
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus