Brevkassen
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus - Spørg om Cyberhus, Jeg gav både ris og ros for nygeligt, og min ris var at der går lang tid mellem I svarer på brevene. Du skrev som svar at jeg bare skulle sige hvad mit brev hed osv. og det vil jeg hermed gøre... Det er under kategorien: Sex, lyst og erotik. Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men det handlede om: Alt muligt om jeg er til piger, drenge eller begge dele og om en hjemmeside - Håber du forstår hvilket brev jeg snakker om, og at jeg får svar snart! :-)

Svar:
Hej igen,
Fint du skriver igen så jeg kan hjælpe dig med at finde svaret.
Jeg har talt med en af rådgiverne som besvarer spørgsmål i den katagori. Han kan godt huske spørgsmålet. Spørgsmålet er stillet 05/03 og det er besvaret allerede dagen efter.
Så det har ligget klar til dig i lang tid, men du har nok ikke kunnet finde det. Måske fordi du ikke har kaldt det andet end "..." så det er svært at finde!
Her er et direkte link til svaret og du kan også kan finde det i brevkassens oversigt på side 4.
De bedste hilsner herfra,
Anni M. :-)