Brevkassen

brevkassespørgsmål

Brevkassen

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 13 år 1 måned siden

Hej Cyberhus - Spørg om Cyberhus Jeg er 100 % taknemlig over at I findes. Jeg synes personligt at I hjælper meget bedre end Børnechatten. Vær glad for det!:-) Men tilgengæld er det noget for dårligt (!!!) at I svarer SÅ forfærdelig langsomt på jeres beskeder i Brevkassen. Jeg har sendt et brev for laaaaaaaang tid siden, og har endnu ikke fået svar på det. Det er sådan set ok, at der går lang tid. MEN så kigger jeg i jeres kategorier, og ser at det seneste svar er for over flere uger siden... Det ville være ok at det er nogen dage siden, men synes der er for lang tid mellem svarene! Stram op på det... Især fordi jeres chat ikke er ledig hele tiden. - Undskyld for lidt sur ris. Hilsen mig. Ps. Håber du, Anni, forstår meningen med min ris.

Svar:

Hej Pige 15 år,

Tak for din ros og ris - begge dele er modtaget med fornøjelse. Roserne, fordi det er dejligt at vide du er glad for at bruge chatten i Cyberhus - og risene, fordi det er vigtigt du fortæller os hvad der ikke virker, så vi evt. kan rette fejlen :-)

Vi har den regel, at et spørgsmål i brevkassen, skal være besvaret indenfor 10 dage. Så hvis der er gået mere end 10 dage siden du skrev dit spørgsmål, og du endnu ikke har modtaget et svar, er der sket en fejl.

Hvis du kan huske hvornår du cirka skrev dit spørgsmål, hvad spørgsmålet hed og i hvilken katagori du skrev det, vil jeg gerne undersøge om der er sket en fejl herfra. Du kan skrive det her i min brevkasse eller til min mail anni@cyberhus.dk

Ellers kan du også bare skrive dit spørgsmål igen i den brevkasse du skrev tidligere. Så burde der komme et svar til dig indenfor 10 dage.

De bedste hilsner til dig
- på en solskinsdag herfra,

Anni M.
Cyberhus