Brevkasse for psykisk syge?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej igen. Læste jeres svar men selvom det ikke altid at de er lede kan i så ikke bare skrive hvem det er så jeg fremover kan stille det mere henvemdt til vedkommende? til trods for de måske ikke altid er der men så har jeg i det mindste prøvet?

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå at dit ønske om at kunne stille dit spørgsmål til en bestemt læge, men det er som nævnt bare ikke altid muligt, og derfor vil vi gerne fastholde at det ikke giver mening at give dig et bestemt navn.
Lige nu har lægebrevkassen ferielukket og inden den åbner igen om lidt over 3 uger kan der sagtens ske ændringer blandt vores frivillige læger så de navne jeg eventuelt kunne give dig nu, ikke længere ville være relevante når du engang skriver dit spørgsmål.
Alle spørgsmål omkring psykiske lidelser bliver sendt til en af de læger der arbejder med psykiske lidelser hvis det er muligt.
Jeg håber du vil skrive når lægebrevkassen igen åbner så vil én af lægerne svare så godt som muligt.
Bedste hilsner
Niels-Christian