Brevkasse
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej med jer. Jeg har læst de andres spørgsmål og jeres svar med hensyn til tid og besvarelse. Jeg vil bare lige fortælle, at det gør en lidt trist, at se 13 andre har fået svar før en selv :/ Man kan ikke lade være med at føle sig glemt og at ens problem er lidt ligegyldigt. Hvilket jeg ved ikke er tilfældet. Der er gået 10 dage nu :( men jeg ved at i gør jeres bedste. I har virkelig en skøn hjemmeside. Så masser af ros til jer

Svar:
Hej med dig...
Tak for roserne og dejligt du kan bruge os.:)
Jeg kan sagtens forstå den følelse, når andres svar kommer før dit, men som du også skriver du ved, så handler det slet ikke om at vi ikke tager dit spørgsmål alvorligt. Der er flere unge der har stillet det samme spørgsmål for nylig og prøv lige at læse mit svar her, fordi jeg ikke kan ikke gøre det bedre :)
Je har overvejet, om vi kan gøre det mere i rækkefølge, men det er ikke så nemt. Jeg vil dog tænke lidt ove det og se om vi kan finde en lidt bedre måde, fordi du er jo ikke den eneste som har lagt mærke til det...
Tak for din tilbagemelding og din ros..
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus