Billede af ungebloggere

brevkassespørgsmål

Billede af ungebloggere

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej skal vi ikke kunne se i ungebloggen et billede af dem alle sammen. SDer mangler jo af Mille,Henrik Angels, Felicias VH Lærke

Svar:

Hej Lærke,

Som ungeblogger kan man selv vælge om man ønske at vise et billedet af sig selv. Nogle unge ønsker faktisk at være anonyme og ikke vise deres ansigt frem - andre vil gerne vise hvem de er.

Men uanset om man vælger et billedet eller ej, så er betingelsen at vi her på Cyberhus.dk ved hvem ungebloggeren er. Det vil sige vi har talt med alle ungebloggere og kender deres identitet før de går online med deres blog.

Håber det var svar på dit spørgsmål - ellers skriv gerne igen :-)

De bedste sommerhilsner,

Anni M. -  Cyberhus