Banned?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej, jeg prøvede at komme ind på cyberhus i dag, men der stod jeg var blevet banned også min ip. Hvad skal jeg gøre?? Er meget desperrat og har burg for Arn at snakke med

Svar:
Hej dreng 14 år,
Det er rigtigt at vi har blokkeret en IP-adresse fra Cyberhus i sidste uge. Det må så være din.
Det er første gang vi har blokkeret en IP, og vi håber at det også bliver den sidste for vi ønsker ikke at lukke nogen ude fra cyberhus.dk.
Når vi alligevel har valgt at gøre det i det her tilfælde, er det fordi vi igennem de sidste måneder har fået rigtig mange useriøse indlæg i vores brevkasser. Jeg vil ikke gå i detaljer omkring indholdet i indlæggene, ud over at sige at de har alle været skrevet af, eller handlet om Arn, og at der for os ikke har været nogen tvivl om at det har været "for sjov" indlæg.
Antallet af de her indlæg er nu steget til så mange at vi bruger for meget tid på at læse, vurdere og slette dem. Tid vi hellere vil bruge på de mange andre der skriver til os, og har brug for hjælp.
Derfor har vi valgt at blokkere den IP-adresse som de sidste "Arn-indlæg" er kommet fra.
Rådgiverne kan ikke selv se IP-adresser på dem der skriver til os, men i et tilfælde som det her kan vi bede vores tekniske administrator om at blokere den IP der passer sammen med et eller flere bestemte indlæg.
Jeg vil gerne understrege, at hverken vi eller den administrator der kan blokkere IP-adressen kan se hvem personen er eller hvor personen befinder sig i landet.
IP-adressen vil være blokkeret frem til 1. maj. Der efter vil det igen være muligt at komme ind på cyberhus.dk.
Med venlige hilsner,
Anni M.
Cyberhus