anonymitet
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej cyberhus.. først vil jeg lige starte med at tagge for jeres altid hurtige og velfurmuleret svar :)
Nu til mit problem/spørgsmål.. hvordan kan man stille sit spørgsmål uden at blive genkendt af folk man ikke kender, hvis man ved der er nogle man kender der også er herinde, er der mulighed for at stille spørgsmål?? (uden de bliver offengtlig gjort??) tak på forhånd :)

Svar:
Hej Anonym
Mange tak for din ros. Det er skønt at vide at du har kunnet bruge vores svar.
I forhold til det her med om man kan få et svar der ikke offentliggøres, må jeg desværre skuffe dig. For alle de svar vi giver bliver offentliggjort.
Vi har valgt at gøre sådan fordi vi ved at rigtig mange unge har stor glæde af at læse andres spørgsmål og de svar der hører til. Både fordi de gennem de offentliggjorte spørgsmål kan finde svar på nogle tanker og spørgsmål de måske selv går og tumler med. Men også fordi det at de kan læse hvad andre unge spørger om og hvordan rådgiverne svarer og på den måde blive inspireret til selv at stille et spørgsmål.
Vi vil selvfølgelig sørge for at fjerne navne på mennesker og byer, men jeg ved godt at nogle spørgsmål kan indeholde meget bestemte beskrivelser af forhold, mennesker eller bestemte situationer som måske vil kunne genkendes af andre der kender til dig eller den situation du står i.
Du kan prøve at se om du kan beskrive dit problem uden at gå helt vildt ned i detaljer. Mange gange kan rådgiverne godt give et rigtig godt svar uden at have et meget detaljeret kendskab til problematikken.
Jeg ved godt det ikke lige var det svar du ønskede dig mest, men det er desværre det bedste jeg kan give dig.
Mange hilsner
Niels-Christian