Ang svar

brevkassespørgsmål

Ang svar

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år

hej

jeg skrev eT indlæg spørG lægen , så var jeg indenfor at se om der var kommer svar men der var kommet et svar på

et brev den 30-4 og jeg er sikker på jeg har sendt mit meget før

- så det undre mig jeG ikke har fået svar -

spørgsmålet var om bihulebetændelse men kan ikke huske hvornår jeg sendte det :/

Svar:

Hej med dig

Jeg kan godt forstå du undrer dig.

Det er sådan at ale spørgsmål bliver sendt ud til vores læger som sidder i brevkassen umiddelbart efter de er kommet ind. De bliver sendt ud efter turnusordning, så dit spørgsmål er blevet sendt ud til den læge der stod som den næste læge på rådgiverlisten...så langt så godt.

Alle vores læger rådgiver i brevkassen frivilligt, hvilket vil sige at det er noget de gør ved siden af deres "normale" arbejde. Det beyder selvfølgelig også at der kan være lidt forskel på hvor længe der går inden lægen kan svare alt afhængig af hvor travlt de lige har når de modtager spørgsmålet. Nogle gange kommer der svar den samme dag og andre gange kan der gå op til de 10 dage inden der kommer et svar. Dit spørgsmål er sendt til den læge der hedder Line, og hun er ofte meget hurtig til at svare. Denne gang har dit spørgsmål nok lige ramt en periode hvor hun har meget travlt og derfor går der længere tid.

Jeg kan se at dit spørgsmål er kommet d. 25. april og derfor kan jeg garantere dig at du får et svar indenfor de næste par dage, da vores tidsfrist er 10 dage.

Vi ville meget gerne kunne svare alle indenfor et par dage, men da vi er afhængige af at lægerne skal kunne passe deres frivillige arbejde ind deres arbejdstid og øvrige fritid så kan der altså desværre gå længere tid ind imellem.

Håber du fik svar, og så kan du godt regne med at der kommer et svar i lægebrevkassen inden længe også.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål