advarsel
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Det er lidt tid siden men på et tidspunkt var cyberhus blokkeret på min pc og mobil. På min stod der at hvis jeg før har brugt hjemmesiden kan det have konsekvenser for min pc... bør jeg være bekymret eller lAde det passerer. Undskyld jeg måske staver lift forkert er på fra min mobil :) På forhånd tak fra DD

Svar:
Hej med dig...
Det er godt du spørger og heller være sikker end at få en virus eller noget andet..
Der skulle ikke vdære nogen problemer med at besøge Cyberhus nu. Dengang vi havde problemer, drejede det sig om at nogen prøvede at logge vores besøgende over på en anden hjemmeside. Hvis du dengang fulgte deres råd, så kan det være en god ide at køre et virusprogram på din computer, men ellers kan du være ganske tryg.
Håber det besvarede dit spørgsmål, ellers må du lige skrive igen.
Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus