5 underlig år

brevkassespørgsmål

5 underlig år

brevkassespørgsmål af
Piasecka
23 år
Oprettet 7 år 5 måneder siden

Hej brevkasse

Jeg er en ung på 25 år.

For 5 år siden mødte jeg en fyr, som havde et rygte for at være player.

Efter et stykke tid, begyndte han at for øje på mig, uden at jeg så ham. For jeg bryd mig ikke, særlugt meget om ham. Så en dag, kom han tæt på mig, da fik jeg en fornærme, at han er en player. Så gjorder jeg, alt  for at beskytte mig selv, i at ikke blive såret. Noget tid efter, begynder han at, vil komme i kontakt med mig, hvor jeg afviser ham, flere gange. Som ikke hjælper. Hvor jeg fik snakket med en af hans ven, der sider at han lide mig og elsker mig.  Hvor jeg havde fået nok. Hans venner sagde til ham, at han skulle forandre sig, det samme sagde jeg også til ham. Det tog noget tid, før vi begyndte at snakke sammen. Da vi begyndte, at snakke sammen, sagde han at, vi er venner og vi skulle ses. Men det blev, ikke til noget.

Men når jeg spurgte, folk som kendte ham, vil de ikke udtale sig eller sagde at, du skal holde dig, væk fra ham. Som jeg prøvede, men det var svært, når vi arbejde, på den samme arbejdesplads.  Så da vi, ikke arbejde på den samme arbejdesplads mere. Bedte han mig, om jeg vil vente på ham, for ham og jeg var ikke klar til et forhold. Imens jeg snakkede med ham.

Var han to slags personer. Den gode og den kolde person.

Så får noget tid siden,  kom jeg uventet på besøg, hos ham. Der spurgte jeg ham, om nogle ting, hvor han løj, lige op, i mit ansigt.

Der efter, invitert han, mig indenfor. Mens vi havde snakket sammen, var stemning meget tung og han sagde ikke, så meget og spurgte ikke meget ind, til mine svar. Så pludseligt, siger han, at skal flytte langt væk, engang næste år. hvor jeg bliver chokket og overrasket. For jeg kommer i tanke, om vores aftale.

Så noget dage, sener skriver jeg til ham. Der spørger jeg ham om, om det passer, at han skal flytte, langt væk fra hvor han og bor fra af. Sidste år, sagde han at ikke vil flytte langt væk, for det er ikke en by for ham og han er ikke,  store byer. Så sagde jeg, hvad med os aftale, så begynder han, at snakke om sex og bruger næsten alt, hvad der sket, for 3 - 4 år siden.

Så blev jeg,  ked af det, hvor han sagde at han, ikke ønsker at gøre mig ked af det. Hvor jeg kalder ham, løgner og midt, i det hele siger han,

At vi stopper kontakten helt.

Jeg prøvede at skrive og ringe, men han svarede ikke.

Når jeg ser hans venner, ved et tilfælde, kigger de trist på mig og dybt i mine øjne.

Jeg er usikker, på han mente det eller også løj.

Men jeg kan ikke forstår, hvorfor han skiftede mening og holdning. og at han heller ikke, vil give mig et svar.

Med venlig hilsen

Den fortrivellede pige

Svar:

Hej med dig

Cyberhus tilbyder rådgivning til unge mellem 9 og 23 år og jeg bliver derfor nødt til at henvise dig til et andet rådgivningstilbud end vores.

Mvh. Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål